پرسش های متداول
تعدادی از پرسش های متداول مشتریان در زیر آمده است، در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، سوال تان را با ما مطرح کنید.
خرید و سفارش
خیر، متاسفانه پس از ثبت سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید، لطفا با واحد فروش تماس بگیرید. همکاران ما حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.
خیر نیازی به این کار نیست، سفارش شما به طور خودکار ثبت و وارد مراحل بسته بندی و ارسال می شود.
در مرحله خرید و در سبد خرید می توانید کد تخفیف را وارد کنید تا مبلغ تخفیف از صورت حساب شما کسر گردد.
برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمیکنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام میشود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن است. هم چنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستیم که می تواند باعث اطمینان خاطر شما باشد.
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
ما به طور منظم سعی می کنیم قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز نگه داریم. با این وجود و به دلیل نوسانات شدید قیمتی، قبل از خرید نهایی، حتما از به روز بودن قیمت اطمینان حاصل کنید.